Måndag

Lite ångest över att resan snart är slut men samtidigt hemlängtan...
Vi kör varannan dag i solen och varannan dag inte i solen eftersom Jonas är konstant bränd och jag har soleksem. Idag hamnade vi i Miami Downtown där vi tog en vätskepaus i hamnen övervakade av en pippi, Albatross?
Vi hamnade vid Miami Aerport Arena där vi förstod att det var något stort på G. Basketfinal mellan Miami och Indiana med 2-1 i matcher. Vi skyndade tillbaka till vår lilla ö och till vår lokala sportsbar och kom lagom till avkast...? Jag vet inte vad det heter men spännande var det och jag blev plötsligt en basketntusiast!
Go Miami!!
Miami vann idag och vinner de nästa match också så vinner de ligan! 
Gata i Miami Dowtown. 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Härliga bilder och jag är INTE!!! Avundsjuk. Ha ha ha... Kramar från Ringbomskan. Hoppas ni haft det helt bäst!

Svar: Vi har det helt bäst! Kram
Åsa

2014-05-27 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0