Gulliga ungar!

Andre ville så gärna höra att Hannah saknar pappa när han är på jobbet men man ska vara försiktig med vilka frågor man ställer, det har jag alltid sagt! Andre frågade Hannah hur det känns inuti när pappa är på jobbet och fick svaret: "Hjärtat saknar farmor!" Jag ilade givetvis dit, utrustad med kinderägg! Total njutning från oss båda som, by the way, matchar för dagen! ;


Slösa

Idag slösade jag lite...
Jonas säger att jag har ett missbruk när det gäller handväskor men jag håller icke med! Visst har jag några stycken men det handlar om att det är lika svårt att hitta rätt väska som rätt man. Nu har jag ju hittat Jonas för en del år sedan och har helt kunnat fokusera på handväska! Lite ångestdyr för mig men bara såååå snygg (och ekologisk...!) och jag hoppas även den är praktisk. Handlar man i fin butik så får man stor fin påse till ganska liten väska! Det visade sig också att "påsen" är en liten "skjortnecessär" vad nu det är...
 
 

Födelsedag

Så har man då klarat av ännu en födelsedag... Firande i dagarna två kan man säga, Jonas och jag på Mi & Ni i fredags och hemma med alla mina fina och svärföräldrarna igår. Tack alla för uppvaktning! 😘
Jag som nyss köpte ett nytt armband och nu är snart det också fullt av berlocker! Kul!
Fem minuter eftar att sista gästerna gått slocknade Jonas efter tufft firande. 😏


Utflykt

Denna utsikt hade vi när vi körde på vår lördagsutflykt:


Grekisk gud...

Min alldeles egen Adonis i full färd med nyårsmiddagen!

Finfin nyårsbukett från storasyster!

 

Önskar er en god fortsättning på 2013 och undrar om någon har något kul på G under året?


RSS 2.0