Så var det snart måndag igen...

Helgen har vi tillbringat i Häljarp där vi har hjälpt Sanna och Linus med trädäcket. Vi fick sluta tidigt idag för S och L skulle kolla Diggiloo i Landskrona. Lite levande reklam passade de på att göra: 
Texten syns inte så bra på fotot men det står FotoGrahlen! 👍

Husvagn

Vi är kvar i vår husvagn i Halmstad och skyndar ut i solen mellan åska och ösregn. 
Jonas ska grilla lite korv, finn ett fel....
Fantastiska fina familjen är midsommarfina:
 

Midsommarafton

Och vi hamnade i Ullared.... Hur det gick till är en lång historia som jag inte ska dra här men den involverar Halmstad, husvagn, TV och fjärrkontroll.
Hur som helst, jag börjar bli lite av en Ullaredsveteran men har ALDRIG sett vare sig Morgan eller Ola-Conny där. Plötsligt händer det! 
Han hälsar till er alla!
Morgan signerade sina chipspåsar och pratade jag inte med...
 
Solen gassar i Halmstad, musik hörs från alla husvagnar och med detta foto önskar vi er en fantastisk midsommarhelg!
 

Konferens

Onsdag och torsdag konferens som vi tillbringar på Kiviks hotell. Har ni inte varit här så kan jag starkt rekommendera detta! Utsikten är helt fantastisk!
Från konferensrummet...
Från "mitt" rum...
Från trädgården, med visa ord från Ranelid. 
Aptitretare innan middagen, vi gissade att det som sitter på pinnarna var ålaskinn men icke för det var torkat torskskinn!!! Retade inte min aptit precis...

Hmmmm...

Detta kräver en förklaring, jag rakade benen i duschen...
 
...och skar mig på halsen....😳

RSS 2.0