Jag drömde en natt...

...att jag var i mitt rum på ovanvåningen i huset i Nevishög när jag upptäckte att en ambulans hämtade far, mor satt i ambulansen och höll honom i handen, han var väldigt sjuk... Jag sprang fram och sa till far att jag inte visste hur jag skulle kunna leva utan honom. Han drog bort syrgasmasken och sa; "Det går bra! Du stannar bara upp ibland och vänder dig om. Då ser du mig, sen går du vidare..." Jag vaknade 00.38 med vad som kändes som ett stort iskallt hål i bröstet, hyperventilerande med tårarna rinnande. Jonas sov gott och högt så jag ville inte väcka honom utan fick hantera mitt livs första ångestattack på egen hand. När klockan blev 00.47 insåg jag att det är precis så det är. Jag stannar upp och tänker på far, givetvis på mor också, sen går jag vidare....
 
Ullareds reservcamping i september 2013

Påsk

En trevlig lååångfredag i nära och käras sällskap. Två påskkäringar och en liten påskhare dök upp!
Love!

Vår?

Är det bara jag som tycker att rapsen blommar ovanligt tidigt?
Jag älskar de gula fälten och doften av blommande raps men när de har blommat färdigt så vissnar de, torkar och skördas. När det är gjort så får jag en känsla av höst fast det ännu inte har varit sommar... Konstigt, ja vet. Förresten, vi har bokat resa och åker om ca en månad? Nyfiken på vart resan går?

05.00

Sicken härlig morgon! Bara jag och småfåglarna är vakna.... ☺️

Flyg

Jag som inte är ute och rör på mig särskilt ofta var faktiskt i Sockholm över dagen i tisdags för att delta i ett seminarium. Hur överraskad blev inte jag av att gå på flyget kl 07 tillsammans med min storaste syster!?!? Helt otippat och helt kul!

RSS 2.0