Liten blir stor...

Tänk att mitt första lilla barnbarn har funnits hos oss i två hela år, helt fantastiskt och jag kommer inte ihåg hur det var att vara utan denna kloka, glada och roliga lilla tjej!
Djup koncentration under paketöppning, pappret i små små bitar som hon gav till faster Sanna efterhand;
Stor förundran när alla sjöng i mörkret, sötaste lilla Hannah;
Det var många som konkurrerade om Hannahs och Freyas uppmärksamhet, Sanna var smart och lånade en annan liten människa, Milliam 7 veckor. De snickesnackade lite om livet och sen somnade han tryggt i Sannas famn.
Lillasyster har tills nu kommit lite i skymundan men börjar komma fram allt mer. Hon sitter jättebra, kryper och har fått sina första tänder. Detta foto tycker jag visar en del av hennes godmodiga personlighet;
De fina klänningarna är förresten sydda av en tjej på jobbet.
 
Sen har det hänt en ska till, jag körde till denna lilla "butik";
Nä, jag köpte inte en Porsche men väl denna lilla godbit till leksak;
Och det är nu vi kommer till, inte dagens, inte månadens utan till årets I-landsproblem; Jag vet inte riktigt var jag ska köra, drygt eller? 4 minuter på cykel till jobbet, inget behov av bil då precis...
 
I veckan som kommer har jag massor med jobb som bara måste göras, ligger två veckor efter med min kurs och jag bara måste jobba ikapp, ska till huddoktor i morgon och förmodligen fryser han mina solskador på överläppen. Gör det ont? Hur många dagar tar det tills jag ser "normal" ut igen?
Sen ska jag söka drömjobbet, ansökan måste bli perfekt så det kommer att ta ett tag, tur jag har en professionell coach som hjälper mig!
Sen har jag mitt lilla projekt som kräver slipning, målning och kärlek, det blir så jäkla bra! Foto kommer när det är klart.
Ha en bra vecka ni alla!
 
 
 
 

RSS 2.0