Matdags

Inte helt fel med CityGross matlåda, dagens ser väldigt lockande ut!

Längesedan!

Jag prövar ännu en gång att skaka liv i bloggen...
Efter att ha haft två vikariat och varit arbetslös under en period så lyckades jag få en tillsvidareanställning som kvalitetsansvarig för vård och omsorg i Vellinge kommun. Ett mycket varierande arbete i en trevlig kommun och jag trivs alldeles utomordentligt!
Jag har ju hunnit fylla en massa år och ingen har väl missat att födelsedagshelgen tillbringades på hotell Tylösand? En alldeles, alldeles underbar helg som jag tackar min kära make för!
 
Helgen som gick blev vi hembjudna på middag till Sanna och Linus. Busarna hade fixat ett surpriseparty och inbjudna var familj, systrar och några vänner "från förr". Tyvärr blev det några sena avhopp från närvarolistan pga sjukdom men det blev väldigt trevligt i alla fall! Tack du fantastidka dotter och ni andra som var involverade!!
 
Nu går vi i väntans tider, i väntan på att lillebror ska titta ut! Spännande! 
Mina favoritblondiner!
 
 

RSS 2.0