Reklam


Jag föll inte alls för den gamla reklamen... Etiketten är jättefin i alla fall!

Nybadad Hannah jobbar ideellt, hjälper farmor att samla CityGross kvitto till Assartorps GK!
Hon kan hålla "allahopa"!
Denna lillasyster kommer man inte att hämta där man satt henne framöver, busig, glad och hal som ett litet ålyngel!
Och fantastiskt söt!

Livet i bilder...

Vissa ser bilder framför sig när de hör ord (typiskt socionomer och terapeuter!) men för mig är det tvärt om. Jag ser en bild och så dyker det upp lite ord i skallen och detta tänkte jag exemlifiera för er.
Då börjar vi;
"Kattatvätt"
"Hull i hagan" (Översatt: hål i hakan...)
"Starke man"
Vad sägs förresten om vår nya trädgårdsprydnad? Nu behöver vi bara en trädgård! :)

Födelsedag på G!!

Idag har vi firat världens bästa Sanna som fyller 24 i morgon (idag...?) måndag!
Ett stort GRATTIS till en fantastisk dotter!
Denna lilla tjej kom så klart på kalaset;
Och dessa två;
Sanna trivs med småtöserna nära!
Farmor och Hannah utövar molnskådning...
Tack Sanna för en trevlig söndag och hoppas du får en bra födelseag!

Ibland blir jag lite trött..

Vi är som sagt klara med uterummet och det blev ju skitfint! Nu håller vi på att måla bla grannens garage, på vår sida alltså, sen finns det massor med andra saker vi behöver göra. Jag tänkte idag att vi håller på hela tiden alltid och hinner aldrig/sällan sitta ner och njuta av det vi har vilket är trist... Vi tillbringade faktiskt fem minuter i uterummet häromdagen. Jonas vet att vi bara får vara där när vi matchar inredningen och det är ju inga problem för min lydiga tusenskjortornas man!
  
Nu kommer vi till det trötta...
Jag klippte "gräset" idag, en sista gång tänkte jag innan vår trädgårdstotalmakeover nästa helg... Kolla resultatet;
Snacka om stenskott! Nu är det ju bara att göra om. Rutan går inte att byta utan det får bli ett nytt fönster, hoppas bara att jag kan få tag på ett likadant... Vi har ju liksom ändå inget annat vettigt att ta oss för, eller? Suuuck... Kan man göra slut med sig själv?

Uterummet

Nu har vi intagit uterummet! Försöker bara få tag i en elektriker så att elen kan bli kopplad men det är lättare sagt än gjort... Innan foto på uterummet så ska ni få se shopping i Ullared;
Nu till uterummet och det krävs inga kommentarer, inte från mig i alla fall men gärna från er! :)
Sist men inte (riktigt) minst,
Visst har jag gått ner i vikt men detta kom ju lite överraskande;
Jag kommer ur brallorna utan att knäppa upp!

En vanlig onsdag

Vad har hänt sedan sist då?
Hannah har packat och sovit hos farmor, så underbart att få umgås med denna glada och nöjda unge!
 
Ja, ja... vrid lite på nacken bara för det funkade verkligen inte att vända bilden!
Hannah kan det här med bygge och passade på att instruera Jonas lite.
I måndags var vi på cirkus och jag tror att Sanna och jag kollade mer på Hannah än på artisterna, som förvisso var väldigt duktiga... Hannah applåderade nästan hela tiden, vinkade glatt när artisterna lämnade manegen och kallade på hästarna som hon gärna ville se en gång till. Alldeles alldeles underbart att uppleva tillsammans med Hannah!     
Det är dags att flytta in i uterummet och här kommer ett foto på hur det ser ut nu, stort rum eller väldigt små stolar?
Kanske en kombination...
Fint som fan är det i alla fall!
I morgon eller kanske idag, ev en annan dag..? Torsdag i alla fall, bär det av till Ullared med Sanna! Skulle tro att hon har längtat för allt är minutiöst förberett och planerat!
På återhörande!
 

RSS 2.0