Ibland blir jag lite trött..

Vi är som sagt klara med uterummet och det blev ju skitfint! Nu håller vi på att måla bla grannens garage, på vår sida alltså, sen finns det massor med andra saker vi behöver göra. Jag tänkte idag att vi håller på hela tiden alltid och hinner aldrig/sällan sitta ner och njuta av det vi har vilket är trist... Vi tillbringade faktiskt fem minuter i uterummet häromdagen. Jonas vet att vi bara får vara där när vi matchar inredningen och det är ju inga problem för min lydiga tusenskjortornas man!
  
Nu kommer vi till det trötta...
Jag klippte "gräset" idag, en sista gång tänkte jag innan vår trädgårdstotalmakeover nästa helg... Kolla resultatet;
Snacka om stenskott! Nu är det ju bara att göra om. Rutan går inte att byta utan det får bli ett nytt fönster, hoppas bara att jag kan få tag på ett likadant... Vi har ju liksom ändå inget annat vettigt att ta oss för, eller? Suuuck... Kan man göra slut med sig själv?

Kommentarer
Postat av: Storasyster L

Sören osså :( hade förstås bara ögon för snygga makens träffsäkra skjortval :)))

Svar: Same, same, jag har också bara ögon för snygga maken...! Föstret är bytt och helt och fint igen för den snygge är händig också! ;)
Åsa

2012-08-17 @ 17:37:57
Postat av: Andrew

Suck, färgen hinner flagna och tjejerna bli myndiga innan vi får komma på grillning!

Svar: Hi Andrew, do I know you? Ni kanske kan komma nästa helg?
Åsa

2012-08-17 @ 21:37:31
Postat av: Pia

Lagen om alltings djävlighet....... Känner med dig :)

Svar: Och jag med dig din stackare!
Åsa

2012-08-18 @ 10:10:08
Postat av: Ewa

Har jag inte sagt till dig att du inte ska kasta sten i glashus ;) Skönt det löste sig.

Händiga män i snygga skjortor? Var någonstans gick jag vilse?

Svar: Nix pix, det har du glömt att berätta! Du har gått alldelse rätt för du fångade ju en matlagande tomtefar, kan det bli bättre??! ;)
Åsa

2012-08-18 @ 21:52:35
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Lena

Alltid räfsa gräsmattan först! ;) Vad skönt att det fixade sig. Jag har ju inte hunnit kolla in det än. ;) kram/L

Svar: Nä du har ju inte det, och jag som har hunnit förstöra det och allt... :) kram
Åsa

2012-08-18 @ 23:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0