Så det kan gå!

Jonas och jag skulle spelat golf men så bestämde vi oss för att köra till Emporia. Jag vet inte riktigt hur det gick till men vi hamnade i Köpenhamn! En härlig eftermiddag längs Ströget och en känsla av att vara långt, långt hemifrån....
Förklara den du!😏
Och i morgon söndag är det dags för Adams dop! 😍

Marknad

Var ska den enda semesterdagen i juli tillbringas om inte på Sjöbo marknad? Trångt, varmt, skitigt, rörigt och alldeles härligt! Jag ska inte säga hur många timmar Sanna och jag travade upp och ner mellan gångarna men det var i alla fall mer än två och mindre än sju...

Redo!

Såja, nu är den tvättad, broderad och bytt band på, redo för dopet nästa helg.
Dopklänningen virkades av mor inför Jims dop 1979 och sedan dess använd av alla våra 7 ungar och så här långt av 6 barnbarn. Dock har den inte använts av någon påg sedan Martin hade den för 23 år sedan så det är ju på tiden kan man säga...

Camping

Sitter just nu under husvagnsmarkisen i ett regnigt Skateholm och väntar på att Jonas ska få igång grillen. Vi var inne i Trelleborg i förmiddags och handlade grillspett i en charkaffär så det ska smaka!
Vald med omsorg:

Prinsen

Denna lille kille börjar bli stor, och vansinnigt gullig! Go' o gla' kexchokla'! 😍 Hoppas han får plats i dopklänningen den 27:e... 😱

Lördag

Efter en het dag i Häljarp är det helt ok att relaxa lite framför vattenspridaren med ett glas Asti i handen... 24 grader kl 20.00, ganska godkänt!
 
 

Hmmmm,

Nä dra mig baklänges! Det är bara att lägga planerna på att börja rida igen åt sidan med detta resultatet:
Inte konstigt att jag ser ut som jag gör men jag väljer att fokusera på rubriken, "Bäste Åsa".... 💃😉
Plötsligt känns det ok med städtjänst för jag ska ju varken leva bland damm eller städa bort det! 👍

RSS 2.0