Liten tripp

Förra helgen var vi på en liten minisemester, ända till Ystad! Spelade golf i de kraftiga vindarna i Sjöbo på vägen och körde sen till hotell Continental i Ystad. Middag på kvällen på den fantastiska restaurangen "Upp eller ner", kanon allt, service, mat och atmosfär!
Jag blev lite orolig först;

Jag fick en tom tallrik, kolla de andras tallrikar i bakgrunden, vet de att jag har viktväktat eller?!
Men det hela rättade snabbt till sig;
En grillmix som heter duga!
Morgonen efter sprang jag en runda innan hotellfrukosten och det var så här fint vid havet;

Frukostbuffen innehöll allt, till och med C-vitamin brus och Treo brus, lite otippat.
Dagen efter spelade vi golf i Ystad, i betydligt trevligare väder för plötsligt blev det högsommar igen.
 
I går söndag passade jag, med hjälp av Sanna, den minsta lilla flickan och hon är lika underbar som storasyster, söt som socker och en energikick!
Älskar babyfötter!
 
 

RSS 2.0