Dum eller modig?

Jonas klippte sig häromdagen i en liten luda här bredvid och jag tänkte att jag också skulle prova... 15 dollar stod det på en handskriven lapp på dörren. Den spansktalande damen som klippte mig nådde inte upp ens när stolen var på det lägsta så jag fick luta huvudet lite bakåt. Hon klippte lite här och lite där, lite som jag sa och lite som hon ville men so what, det är bara hår och det växer ut igen! 20 dollar kostade eländet... 
Har inget akuellt foto så ni får lite gammal skåpmat;
Min snygge make
Jag i Key West vår andra semesterdag, vad tusan har hänt med min vänstra vad!!?
Skitsnygg ambulans (yrkesskada)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Jonte blev iallafall snygg....spännande att se hur du ser ut:))

Svar:
Åsa

2014-05-26 @ 21:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0