Springa sprang sprungit...

Ännu en gång är jag sjukt stolt över mig och Sanna efter att vi idag sprang Jubileumsloppet mellan Hjärup och Staffanstorp, 7.72 respektingivande kilometer! Vi sprang på samma tid: 47 komma något minuter!

Efter ca halva loppet kollade Sanna konstigt på mig och frågade överraskat hur jag såg ut... Tydligen hade jag olika färg på mina två ansiktshalvor. Vi knatade på och väl i mål förevigades det hela och ni ska få se... Några tips på vad det kan vara för fel på detta svettiga och skrynkliga nylle? Pia och Sanna får avvakta med sina "gissningar" eftersom ni nästan vet.


Kommentarer
Postat av: Storasyster Lena

Duktiga tjejer!
Halv solbränna, pga ???

2013-09-14 @ 22:44:04
Postat av: Sanna

Vi var redigt duktiga!! Men du får ta och skärpa dig!

Svar: Aldrig!!
Åsa

2013-09-16 @ 21:29:52
Postat av: Ewa

Bra jobbat men du, gör du vad som helst för att synas när du går i mål ;)

Svar: Är man inte snabb och snygg så får man vara något annat... ;)
Åsa

2013-09-18 @ 17:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0