Alive...

...and still kicking! Vårruset gick över förväntan för oss båda! Av ca 6 600 deltagare var det 972 som var med i samma klass som Sanna och mig, den med tidtagning. Sanna sprang på 27:18 och kom på plats 276, jättebra! Själv sprang jag på 29:24 och kom på 455:e plats och jag är jäkligt stolt över det!
Idag lördag har vi städat ut Nisse-katten ur huset men jag tror det är som med granbarr, vi kommer att städa katthår lääänge framöver! Ha det jättebra i Landskrona lilla Nisse, hoppas du är snäll till din "lillebror" Max annars har du probelm vill jag lova...
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Duktiga ni är! En väldigt fin bild på er båda också.....
Så du klarade inte av katten längre? Är det Sanna som förbarmade sig? Ha det bra så ses vi på torsdag.... :)

Svar: Visst är vi duktiga... Fotgrafen Linus gjorde ett bra jobb!Jag har egentligen inte klarat katten på ett tag nu och det känns korkat att inhalera för att kunna vara hemma. Kändes naturligt att göra av med honom inför kommande semester och nej, det är inte Sanna som har förbarmat sig eftersom Linus är allergisk. En kompis till Linus med sambo har tagit honom och det går jättebra! :)
Det är snart torsdag...
Åsa

2013-05-05 @ 08:19:00
Postat av: Ewa

Bra jobbat bägge två!
Nu kan du lägga dig på divanen och äta praliner tills det är dags igen nästa år ;)

Tips till Sanna: Nu när du varit duktig, unna dig/er en middag på Idas nere i Lundåkrahamnen. Smaskigt värre där!

(Får upp att Lundåkrahamnen är felstavat, kollar på förslag i ordlistan och får upp Grahamsbulle????? ;)

Svar: Jag har inte rört mig ett dugg sedan loppet! Lundåkrahamnen , grahamsbulle... nästa samma sak! ;)
Åsa

2013-05-05 @ 20:09:47
Postat av: Sanna

Jag är sjukt stolt över oss!!

Ewa: menar du Idas by the sea? Vi har pratat om att äta där snart faktiskt :)

2013-05-05 @ 20:41:11
Postat av: Ewa

Helt klart menar jag Idas by the sea. Underbar miljö och god mat. Hyfsat prisläge för vad man får. Trevlig personal. Säg till om du vill ut och luncha en dag så kan du få lite tips från en gammal, gammal ringräv vad det gäller LA.

2013-05-06 @ 23:14:05
Postat av: Lena

Härligt flickor! Bra jobbat. Vilka fina bilder, roligt att se. Kanon!

2013-05-17 @ 05:30:12
Postat av: Jonas

Nisse min bästa vän
Du ska veta att jag saknar våra stunder!
Hoppas att du har det bra min bästa vän!!
Saknar dig
Din .......

Svar: ...pappa...?Längst inne är du en liten mjukis min kära make! Puss!
Åsa

2013-06-29 @ 00:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0