Hannah lilla Hannah...

Vi hade det stora nöjet att få ha tjejerna för oss själv Jonas och jag. Förutom att det är fullt ös, mysigt och jobbigt så är det framför allt väldigt kul! Hannah förvånar ständigt med sin uppmärksamhet, sina funderingar och kommentarer.
I söndag när vi hade lekt, lagt pussel, tittat på film, druckit välling, ätit frukost, fikat och det kändes som det närmade sig kväll fast klockan var ca 9.30 am(!) så satt vi och snickesnackade lite. Jag frågade Hannah om hon trodde att Sanna ville ha en bebis någon gång och fick svaret;
"Ja, det tjoj jag att hon vill.... Jag ska bejätta fö Linus att Sanna vill ha en bebis" Vad tänkte hon där egentligen? Tror hon att Linus då ska köpa en bebis till Sanna?


Kommentarer
Postat av: Andre

Fatta då hur lång en hel dag är med denna galna duo...

Svar: Jäätteelååång och jäätteekuuuul!
Åsa

2013-03-12 @ 23:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0