1 år på ett anna sätt

Det har redan gått ett år sedan finaste Freya föddes, närmare bestämt 1 år och sex dagar och i helgen var det 1-årskalas;
Ett stort GRATTIS än en gång lilla hjärtat!
Hela helgen var hektisk, fredag kväll hjälpa Sanna att packa, lördag fm shoppingrunda med Hannah och Sanna, lördag em hjälpa Sanna att packa, söndag fm flytta Sanna till Landskrona och söndag em 1-års kalas... lite mör var jag allt när det var måndag morgon...
Frukost på Burlöv Center i lördags med en liten tjej som ser allt, hör allt, kommer ihåg allt och kommenterar allt;:
Stående i kundvagnen sjungande "Blinka lilla stjärna" med hög röst (mamma och pappa, hon höll i sig, HÅRT!) Hon är så fantastiskt kul att umgås med!
Hannah och Sanna provade på att ta sig igenom den svåra labyrinten där man inte fick gå på strecken;
En liten chokladboll som färdkost;
 
Igår fyllde Sandra 30, ett stort GRATTIS och så ses vi på lördag (om du är frisk...)!
;

Kommentarer
Postat av: Ewa

Härliga ungar :) Klart de ska stå upp i kundvagnen och sjunga högt när de är ute med mor/far mor. Det är enda gången jag har överseende med "stökiga" barn ;)

Har jag fattat fel eller har Sanna blivit Landskronit? Om så är fallet kanske vi kan ses lite nu när du ändå åker förbi mina dörrar. Om det är så och Sanna vill ha "koll på läget" så bara säg till. Jag har stenkoll och man ska absolut inte tro ens 1/4 av vad man läser i HD!!!

2013-03-11 @ 00:43:51
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Sanna

Så roligt vi hade, vi måste göra om det!

Japp Ewa, jag har blivit landskronabo på heltid nu!

2013-03-11 @ 07:42:27
Postat av: Ewa

Vad roligt Sanna.
Hoppas du kommer att gilla staden lika mycket som jag gör.

Svar: Hon gillar i alla fall sambon!
Åsa

2013-03-11 @ 19:24:05
URL: http://chili.boerboels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0