Vår?

Är det verkligen våren som äntligen har kommit? Jag sitter i vårt väldigt varma och soliga uterum och inbillar mig att det även är varmt utanför! Jag har skickat ut Jonas på golfbanan så att jag kan återta de studier jag hoppade av för ett tag sedan...
Förra lördagen var det säsongens golfpremiär och jag öppnade starkt! Efter tre spelade hål var allt som vanligt igen och jag konstaterade att jag inte vilat mig i form denna vinter, iheller... :)
Det händer inte så mycket i livet för tillfället, det trevligaste denna veckan var att vår beställda taklampa kom och Jonas satte upp den under en del svordomar, men fint blev det!
Semestern närmar sig och att säga att jag längtar är en stor underdrift...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att det äntligen är vår men man kan ju inte låta bli att längta massor till Spanien! Just nu 24 dagar, 13 timmar och 32 minuter tills planet lyfter!

Svar: Meeeen, who´s counting...?
Åsa

2013-04-17 @ 21:07:34
Postat av: Ewa

Jag räknar:15timmar:15minuter:11sekunder kvar till http://www.lrch.nl/25years
WOOOHOOOOO

Svar: Jag har nog kollat att ni ska på ett stort LandRoverparty i Holland! Häftigt! Ska mopsan med?
Åsa

2013-04-23 @ 18:50:08
Postat av: Ewa

Rättelse: Ska vara 15 dagar, 15 timmar,11 minuter och 8 sekunder ;)Ibland hinner inte fingrarna med min hjärna i glädjen ;)

Svar: När kommer förresten din blogg igång? Vill kolla hur mopsan ser ut... :) Jag vet, jag kan ju komma och kolla henne live!
Åsa

2013-04-23 @ 18:52:17
Postat av: sanna

Det är inte jag som räknar, det är min app!

Svar: Och nu då...?
Åsa

2013-04-24 @ 08:35:34
Postat av: Ewa

Sorry Åsa. Jag har ingen aning om när min blogg kommer upp igen. Webmaster jobbar på det men han har tydligen raderat mer än jag har back-up på...så jag vet inte ;( Saknar den - mycket nu när det finns så mycket med valp och Totte. Så ja, jag tycker absolut vi ska ses. För kaffe eller för grillning med hela din familj om du vill.Du vet att ni är välkomna bara du eller hela gänget när Göran är hemma och sköter grillen :) Ärligt talat, det hade varit hur kul som helst att ses!!!

2013-05-01 @ 00:43:57
URL: http://chili.boerboels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0