Kul!

Så roligt med flera kommentarer, då blir det direkt ett nytt inlägg!
Jonas har varit i Tyskland några dagar och jag hade den stora glädjen att ha Hannah hos mig fredag-lördag. Jag försökte ta ett foto på henne när hon stod och "pratade" i telefon men det var stört omöjligt eftersom hon skulle ta foto på mig på samma gång. Här ser ni resultatet;
Sen hade vi lite halloweenpyssel, vi fick göra en snäll pumpa så Hannah inte skulle få mardrömmar;
På lördagsmorgonen gick vi till stallet och kollade, Hannah påtalade med hög röst att "Hannah älskar hästar!" Thats farmors girl!! Hon redogjorde också, korrekt, för färgen på varje häst, brun, vit, svart. Det börjar bli dags att lära henne "hästfärgerna" fux, skimmel, skäck...
Sen kom Jonas hem och på söndagen var det dags för Emporiarepris, jag ville ju krama nallen!
Sex timmar och en middag senare var det dags för hemfärd, denna dag blev inte lika billig men där var nog lika mycket folk som på invigningsdagen...
Och kom ihåg, fler kommentarer = fler uppdateringar, jag kan alltid hitta på något att förmedla!

Kommentarer
Postat av: Pia

6 timmar??? det är ju mer än en väldigt lååång golfrunda :)) Hade jag fått med mig Andy dit hade det förmodligen blivit mindre än en 9-hålsrunda.......

Svar: Du vet ju att Jonte är mer för att ränn i affärer än vad jag är så tiden är inget problem här inte!
Åsa

2012-10-29 @ 07:47:41
Postat av: Sanna

Du får fråga om vi kan låna Hannah senare så vi också kan krama nallen :)

2012-10-29 @ 19:46:03
Postat av: Ewa

Om man bara får krama Nallen i sällskap av ett barn så tycker jag faktiskt att vi som älskar leksaker ska anmäla affären till DO!
Jag blir aldrig för gammal för leksaksaffärer men har tyvärr inga "låne"barn. Tackolov har vi en höjdar butik i stan där Göran har en deal med ägarna att han kan "lämna in" mig när han vill, i några timmar, så att jag får leka av mig :)och han kan göra "kill"grejor.

Svar: Vill bara säga att jag kramade nallen utan barn...
Åsa

2012-10-29 @ 22:08:03
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Lena

Jösses vad du har minskat i omfånget tjejen. Väldans fin bild. Hästintresset är bra. Känns som farmors tös.

Svar: 10 kg ska väl synas lite... ;) Att tappa dem var det lätta, kräver betydligt mer jobb att inte lägga på dem igen...
Åsa

2012-11-01 @ 17:10:26
Postat av: Ewa

Jaha du...
Tyckte du lovade skriva om du fick kommentarer....
Börjar liksom bli lite trött på din gigantiska nalle...
Kanske du borde kolla in minivarianterna hos Chili ;)
Denna gången missade du webcamen ;)

Svar: Jag bara lovar och lovar... ;) Min minilaptopb börjar bli så slö så det tar timmar med en uppdatering vilket innebär att jag inte blir färdig till de och hur många ska ni ha?
Klart jag missade webcamen för jag visste ju inte att det var på gång, hur många blev det?
Åsa

2012-11-13 @ 21:05:56
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Sandra

Väntar på att du ska lägga upp något nytt , så kul att läsa vad du skriver
Kram

Svar: Uppdaterat!
Åsa

2012-11-17 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0