Väntar och väntar....

Sanna och jag messade och frågade Hannah om vi fick komma och det fick vi!
Hon väntade och väntade......

Sen plockade vi lite blommor, Hannahs händer är absolut fulla av maskrosor och hon kan plocka hur länge som helst! Lilla väskan innehåller en liten röd katt och en liten vit Kitty

Förutom att hälsa på flickorna så skulle jag lämna de klänningar jag sydde i torsdags (sicken tur att det var inneväder...) och som jag är väldigt stolt över;


Nya jobbet är mycket! Mycket att göra, mycket intressant och mycket allt annat, hur ska detta gå?!


Kommentarer
Postat av: LenaR

Jättefina klänningar!

2012-05-19 @ 12:53:15
Postat av: Sanna

Klänningarna blev superfina!

2012-05-21 @ 08:40:13
Postat av: Sandra

Klänningarna e såååå , tack så jätte mycket :)

2012-05-22 @ 18:48:17
Postat av: Pia

Vad duktig du är och så söta. Var den ny a maskinen bra?? Eller bara snygg?

Kram

2012-05-29 @ 11:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0