Och så hände det, igen............

Vi kom överrens att vi skulle byta fönsterna i uterummet för att de är i så dåligt skick, träpanelen sjöng på sista versen så det var lika bra att byta även den. I fredags kväll alltså...

Sen är det så att det ena ger det andra... I går lördag såg det ut så här;

Uterummet puts väck! Varför blir jag förvånad, det är mer regel än undantag att våra projekt svävar ut.
Men bättre brödlös än rådlös tror jag att man säger...

Middag på kvällen fungerade alldeles utmärkt i vårt nya uterum i carporten!
Sanna och Hannah var i lektagen och jag kan inte säga vem som hade roligast.
" En sitter i, den andre skjuter på.."

Såpbubblor är jättekul, tycker både Sanna och Hannah

"Det känns som jag är i en bubbla..." sa Hannah;

Lillasyster, som var söt från början, blir bara sötare och sötare!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Såpbubblor!!! Finns det något bättre??!!

Barnen är ju bara för söta och Hannah börjar ju komma in i helt rätt ålder för massor av bus.

Men vad är det som händer med era projekt?

Funderat på terapi ;)

2012-05-27 @ 22:01:33
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Åsa

Ja du Ewa, känner du någon duglig terapeut för jag börjar bli trött... ;)

2012-05-27 @ 22:23:27
Postat av: Malin

Ljuvligt söta barnbarn! Men att säga att carporten är en NY uteplats är väl att ta i? Det ser ut precis som jag har föreställt mig. Saknar dig!

/Malin

2012-05-27 @ 23:43:08
Postat av: Sanna

Tack för en trevlig middag!

2012-05-28 @ 21:43:02
Postat av: Pia

Ni är otroliga! men fint blev det. Ska ni ha nytt uterum eller bara göra en terass?

Saknar dig här, hoppas att du har det bra.

kram

2012-05-29 @ 11:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0