Ett fint foto...

Detta fina foto på mig och Hannah tillsammans med min syster Lena och henns barnbarn (en hel hög!) togs när vi alla grillade hos André och Sandra innan vi gick på bonnamarknad, tack A o S för det! Skulle velat att Freya också var med men jag fick inte väcka henne, konstigt...
En trevlig träff med ungar överallt på initiativ av Sanna och vi tackar för det också! Hannah och jag hade bestämt att vi skulle köpa en "blong" så det fick vi så klart göra... När vi kollade ponnysarna i Balders hage gnäggade Hannah så fort hon såg dem, en kul tjej att umgås med!

Idag var det sista dagen på gamla jobbet och i morgon börjar jag på det nya, spännande!
Fick blommor, igen, av mina fantastiska Malmökollegor! Kallor kanske...?

Fantastiska konstverk i närstudie!

Den 28:e börjar Sanna på sitt nya jobb och som en liten surprise så har ännu en i närmaste kretsen sagt upp sig och börjar på nytt jobb den 11:juni.... En förändring kommer sällan ensam! :)


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja du, jag vet verkligen inte hur det är beställt med dagens överbeskyddande föräldrar? Annat var det när vi var små; slets upp vilken tid som helst på dygnet för att beskådas och fotograferas ;)



Fantastiska blommor! Lycka till med nya jobbet/n. Hoppas det blir bra.



Jag är så dum så jag vågar fråga; VAD är en "blong"?

2012-05-16 @ 21:20:56
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Åsa

"Blong" = ballong, det roligaste Hannah vet, efter gungan så klart...

2012-05-16 @ 21:59:55
Postat av: Lena R

11 juni,?

2012-05-16 @ 22:16:18
Postat av: Åsa

Är det "någon" som vill svara Lena? Alltså på frågan om vem som börjar nytt jobb i början av juni... :)

2012-05-17 @ 09:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0