Våren är här!

I strålande sol på sjukhusområdet fick jag klart för mig vilka som får parkera på handikappsplatser;

Givetvis de som kör elrulla!

Vårt sovrum blev så här fint;


Nytt överkast, pynt och lull-lull ska in sen är det klart! Att ha både säng och sovrum känns lyxigt...

Jag har fått lite klagomål och får rätta till det hela så här kommer kort info; Jag sa upp mig på mitt jobb för att 16/5 börja jobba i Staffanstorps kommun med vårdutveckling. Det är ett vikariat till början av nästa år och får man inte tjänstledigt så är det bara att fatta ett beslut och det ska bli superspännande! Våren 2013 lär jag stå till arbetsmarknadens förfogande så tips mottages tacksamt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Duktiga,modiga lillasyster!

2012-03-23 @ 19:50:13
Postat av: Sanna

Du kan ju alltid snabbutbilda dig till sekreterare, jag har hört rykten att det behövs folk på kirurgen ;)

2012-03-23 @ 20:32:27
Postat av: Lena Ringbom

Heja dig Åsa! Så klart att någon annan headhuntar dig innan tiden ens gått ut. Det fixar du. Och jäkligt nice sovrum. Läckert fräscht och varma färger. Kram/L

2012-03-27 @ 07:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0