Vad f-n hände?

För två veckor sedan köpte vi nya sängar, typ Continental, och de kommer om en - två veckor. Jonas kom på den fantastiska idén att vi ska tapetsera om fondväggen och eventuellt måla om de andra väggarna innan sängarna kommer. Bra idé kan tyckas, om man inte känner Jonas vill säga...
Nu ser vårt sovrum ut såhär;

Därav rubriken, vad f-n hände?!?!?

Innertak och inneväggar är borta, ett släp utanför fönstret fullt av skit, dammigt och djävligt i hela huset... Livet har ju varit lugnt i sex hela dagar nu, sen jag sa upp mig, så det var väl hög tid att dra igång något!
Grannen kikade in genom fönstret och nynnade på "Var ska vi sova inatt?" Som om det skulle vara något probelm! Jag har längtat  hela dagen efter att få gå och lägga mig!

Igår firade vi Sandras födelsedag tillsammans med Sanna och F och F och S. Vi kollade melodifestivalen och fick glädjen att umgås med dessa två fantastiska flickor, och givetvis med lilla S:

Tack för trevligt sällskap och god mat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jösses vilken energi han besitter. Händigt värre. Kul. Utom dammet förstås. :)Och sicka goa töser.

2012-03-12 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0