En alldeles fantastisk söndag!

I söndags döptes finaste Freya Sandra Palm, faddrar är Sanna Fredrik och jag!
Men så blev det en liten suprise, vi hamnade på...
Bröllop!
Helt otippat men ändå blev jag inte överraskad, allt känns så självklart när det gäller Andre´och Sandra. Vi välkomnar denna fantastiska tjej till familjen, nu på riktigt!
Bjuder på lite fler foton;
Hannah som inte mådde riktigt bra satt som en liten, väldigt söt, plåsterlapp på farmor hela dagen, mysigt!
Hannah fick en docka i present av Lena, en klar favorit som snabbt döptes till... LENA! Här kollar Hannah och Lena på Djungelboken efter en innehållsrik dag;
Det kommer kanske fler foton vid ett annat tillfälle...
Oj, måste bara tillägga att en av Sandras kompisar, en väldigt trevlig kvinna, trodde att det var jag som var Andre´s syster! Smickrande måste jag säga! (vill jag tro i alla fall...)

Kommentarer
Postat av: Lena R

En alldeles fantastisk dag. Kärlek o lycka! <3<3<3

2012-07-24 @ 21:50:31
Postat av: Lena Ringbom

Väldigt vackert. Kul överraskning. Ta åt dig av komplimangen vännen ;)

2012-07-25 @ 11:25:31
Postat av: Ewa

Superfina foto.
Lycka , välgång och krya på sig Hannah

2012-07-25 @ 22:57:13
URL: http://chili.boerboels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0