Biofantaster mm

Det var nu den tredje helgen på raken som vi var på bio, Filmstaden på Entré är fräscht och lättillgängligt! Vi har sett, i nämnda ordning; Girl with the dragon tattoo - Hamilton - Mission Impossible. Den sista var absolut den bästa...
I lördags blev det bowling med de här två;


På söndagen tvingade vi med mor in på torget för att bevista invigningen av kommunens 60-års firande. Dum, dum idé jag fick! Säkert årets kallaste dag men vi fick varm choklad och kanelbulle i alla fall, sen gick vi hem igen.


Resten av söndagen tillbringades i ryggläge med filmer, pizza, glass och läsk! Ett och ett halvt dygn i sängen om man bortser från de timmar vi var hos mor och på torget... No ytterligare comments om detta!


KF fick vara med och jag tror att han uppskattade pausen från livet lika mycket som vi;


Fotot på mor och Hannah togs när vi firade min födelsedag, jättefint foto, mor ser ut att må bra och jag tror att hon hade trevligt. Hannah var lika nöjd som i stort sett alltid när vi träffar henne;


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ryggläge med KF i 1½ dygn!!!! VILKEN lyx!!!! Oavsett vad ni 3 gjorde! Hur gör man för att uppnå detta nirvana? Lär mig, lär mig :) För mig låter en film på bio som lyx! Men ok, jag tillbringade lördagen med 12 timmars LR körning, 35 mil bara för att vi kan ;) Det är också avkopplande ;)

2012-02-01 @ 22:20:15
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Sanna

Kul med bio!

Hannah och mormor är finast :)

Vad händer denna helgen?

2012-02-11 @ 09:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0