Motstridig känslor...

Jag är så glad för att lilla Freya nu har kommit till oss. Hon var lite tveksam till en början men efter lite tvång så kom hon till oss igår, tisdag, eftermiddag. Varmt välkommen du lilla underbara! Så här vacker är hon;




I vår väntan på lillasyster så ägnade happy Hannah och jag oss bland annat åt att gunga... Det är en ynnest att få umgås med denna lyckliga, skrattande lilla buse!
 

Jag är också väldigt ledsen och nu när jag skriver detta är det mindre än tre timmar tills begravningen för mor börjar och mina tårar kan inte sluta rinna...


Kommentarer
Postat av: Malin

Finaste Freya! Välkommen och grattis till hela din familj!

Jag tänker på er idag!

Kram Malin

2012-02-29 @ 08:47:25
Postat av: Anonym

Ännu en sötnos:)

2012-02-29 @ 17:57:24
Postat av: Lenna

2012-02-29 @ 19:40:42
Postat av: Lena R

Lenna??!(Kom åt fel knapp) Handhavandefel alltså... Nåja, ville önska lilla söta tjejen välkommen och kram till farmor. Kram/L

2012-02-29 @ 19:42:31
Postat av: Ewa

Välkommen till världen lilla Freya.

Tänker på er idag. Skickar kramar

2012-02-29 @ 20:05:01
URL: http://chili.boerboels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0