Gudstjänst

Idag var vi i Brågarps kyrka där det hölls Tacksägelsegudstjänst och i vår bänk var det strålande sol, svettigt värre. Sötaste Hannah som var med var på ett strålande humör! När prästen stod högt upp i predikstoeln och mässade; "Jag tvivlar inte på djävulens existans" så la Hanna upp världens hjärtligaste skratt! Jag vet inte om prällen uppskattade det men resten av församligten skrattade gott. Själv hade jag problem att behärska migmen fick skärpa mig eftersom min "gamla" lågstadiefröken satt precis famför...!

Allra bästa Hannah, jag tog inga foton i kyrkan men bjuder på ett där hon precis har fått sin första dockvagn, jag vet Ewa, sååå stereotypt, rosa och allt! Ingen "henom" här inte!

Ett populärt knoppussel fick hon av faster Sanna;


Kommentarer
Postat av: Sanna

Klockren tajming!!

2012-02-26 @ 20:35:59
Postat av: Lena

Det skulle man hört! Vagnen är urtjusig. Skit i genustänket! Kram

2012-02-27 @ 06:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0