Lite hjälp här...?

Kolla denna blogg; http://skitungarna2011.blogspot.se/

Jag är absolut inte people person och idkar i normalfall absolut ingen välgörenhet men i natt har jag legat sömnlös och funderat över vad jag skulle kunna göra för dessa unga människor. Min första tanke var att de nog har fått in vad de behöver men om alla tänker så...

Ännu mer spännande blev det hela när jag i morse insåg att jag känner mamman till en av tjejerna som med fantastikt engagemang driver detta boende! Mamma C berättade idag att vad de fortfarande saknar är t-shirts och fotbollsskor.. Skor i stl 37-41 och t-shirts till killar i olika tonår. Kan ni snälla försöka leta i era gömmor och sprida detta vidare? Containern packas på fredag så det är lite bråttom, jag kommer gärna och hämtar!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Bra initiativ så här i juletid.
Jag drog iväg ett mail till mina kollegor i och kring Lund. Hoppas de får in ett helt lass med skor/tröjor.

Svar: Vet inte riktigt vad som har hänt med mig, kanske att jag försöker kompensera för resten av året så att tomten kommer! ;)
Åsa

2012-12-18 @ 18:29:04
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Lena R

Heja Åsa! Sjäv var jag och lämnade kläder och leksaker till Mariakyrkan igår!

Svar: Du är duktig!
Åsa

2012-12-19 @ 07:45:48
Postat av: Ewa

Ja du Åsa. Har du glömt att jag är sambo med Tomten? Allt du behöver göra är att vara snäll mot mig ;)

2012-12-19 @ 21:29:14
Postat av: Lena

Kanonbra jobbat bästaste Åsa. Hjärta av guld och min vän sen -69. Konstigt man är stolt, eller? Har inte något av det du söker men jag lämnar varje jul/midsommar bidrag till de som behöver det som mest! Hoppas jag kvalar in på det... Stor Bamsejulkram till dig och din Jonas!

2012-12-23 @ 09:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0