Det löste sig...

...med jultomten och jag tror han kom direkt från Norrland!
Men vi börjar från början med en liten fotokavalkad;
Liten skara gäster men julklappar till en mindre skolklass;
Alla snälla barn räcker upp en hand!
Goa glada Hannah;
Julfina busiga flickor;
Juldansen var tydligen svår att fånga på bild vilket kan bero på att vi var så rysligt kvicka;
Säg hej till fotografen, om än under tvång;
Och så kom han då äntligen, skeptisk syster studerar;
Hmmmm...
Stora ögon och trygg hos faster;
Hannah vill gärna vara nära bara hon slipper sitta i tomtens knä, den lilla helt orädd;
Det var så många julklappar att tomteflickan fick dela ut när tomten tröttnat;
Lilla systern var lika glad för papper och förpackningar som för presenter;
Tjejerna fick en lite udda julklapp, jag har i alla fall inte sett en sådan innan jag köpte denna;
Tror att Sanna saknar sin häst;
Var inte oroliga, den klarar 100 kg så med denna flugvikt är det inga problem!
Hannah döpte hästen direkt till Marcus och alla verkar gilla den;
Med tanke på den udda julklappen, hur stora är oddsen för att flickorna ska få två...?
Det är svårt att få ett bra foto av André men ni får ändå ta del av detta lilla gruppfoto;
Ja det var mycket barn, mycket rött och mycket... jag! Lite ovant eftersom det brukar vara jag som håller i kameran. Denna dag höll jag dock i en något orolig Hannah som innan tomten kom konstaterade att "Farmor skyddar dig".
Jag avslutar detta inlägg med ett foto på Sannas skapelse, riktiga tomtegubbar;
Önskar er alla en god fortsättning och ett gott slut på 2012!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka härliga bilder Åsa! Särdeles förtjusande flickor och Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig/er också. Kram från mig till dig!

Svar: Kram, kram!
Åsa

2012-12-27 @ 15:45:48
Postat av: Sanna

"Gott slut på 2013"?!? Har jag missat något?????

Svar: Så petig men kan vara då... Nu fixat förhoppningsvis
Åsa

2012-12-29 @ 10:36:03
Postat av: Pia

Din mor vill bli 50 fort, Sanna :)
Riktigt juliga bilder på fina tjejer (mest)
Gott Nytt År till er också!

Svar: Jag vill ingenting fort...
Åsa

2012-12-29 @ 11:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0