Händelselöst

Det händer inte så mycket i vardagen nu när vi har börjat jobba igen och jag har inget att skriva om, hur kul är det att kuska på bussen varje dag? Kolla den dagliga vyn, inspirerande... 

Håller ögonen öppna efter en sån bil som jag vill ha men som inte kostar skjortan, ska förvisso ändå pendla men när jag kommer hem kan jag sticka vart jag vill!

Ni kan få ett foto på min gamla moster och mina snygga kusiner som sjöng karaoke på den 60-årsfest vi var på i lördags. Under bar himmel i Löderup åt vi världens godaste rökta helstekta lilla griskulting.

Och så här såg världens bästa Hannah ut igår;

Hon växer som ett litet ogräs och utvecklas i takt med en I-Phone!


Kommentarer
Postat av: Lena Ringbom

Jösses detta lilla gosiga barn. Bedårande. Sångnumret ser kul ut. Hoppas ni hade en trevlig kväll. ;) Lena

2011-09-01 @ 19:11:37
Postat av: Yvonne

Gamla...hmmm, kanske inte just när vi sjöng, men dagen efter. Det tar på krafterna att ligga på topp, men kul var det:)Lika sött barnbarn som alltid.

2011-09-02 @ 11:27:14
Postat av: Åsa

Ni var jätteduktiga moster och dagen efter uppskattade jag att jag varit chaufför kan jag lova! :)

2011-09-02 @ 15:43:38
Postat av: andre

Hörde att du blett snuvig, synd! :)

2011-09-04 @ 18:51:59
Postat av: Sanna

Om du vill titta på något riktigt fint så titta här



http://www.youtube.com/watch?v=KvVTSKb1wtU

2011-09-04 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0