Då var även denna helg till ända

Lördagsmorgonen började med en liten Ferraritur för Jonas, han fick välja mellan att mysköra på småvägar eller testa motorvägskörning... Hmmm, svårt val! När han körde i 180 tryckte han till pedalen lite och vips visade mätaren 260! Jonas hade skrivit under att han skulle betala självrisk (12 000:-) om något hände.



Jag har äntligen satt upp insynsskydd på fönstret i badrummet och det blev så här snyggt;

På avstånd, tål dock ingen ingående granskning... :)

Matchar duschhörnan:


Sen kom både Hannah och Sanna och hälsade på, så här mysigt hade de det;


Och så här söt är snäckan när hon är nyvaken;


Lördagskvällen bar med sig födelsedagskalas hos grannen med gott och grillat, detta efter att vi byggt plank. Idag söndag har jag stått i kö 2.5 tim för att köpa träningskort på 24seven i Malmö, tack Sanna för att du körde mig dit och även höll mig sällskap! Nu ska jag bara börja använda kortet också...

Glad,gladare gladast!


Kommentarer
Postat av: Lena R

Snygg: Bil och make

Fint: Insynsskydd

Gulligast: Hannah o Sanna

<3

2011-09-26 @ 08:45:05
Postat av: Andre

Började med ett steg och på 3h blev det hela 14 steg i rad!!!!!!!!

2011-09-26 @ 19:18:38
Postat av: Lena R

Härligt,kommer förbi snart och beundrar!

2011-09-26 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0