Ännu en helg till ända...

Fredag kväll ägnades åt trädgårdsarbete, fler växter som kapades och grävdes upp. Två syrener och en bok, som säkert var 3.5 meter hög. Två rundor till Sysav blev det på söndagen... Golf i Sjöbo på lördags förmiddagen och jag spelade så jädrans bra! Berodde säkert på allt beröm jag fick för min frisyr av en okänd dam, hon var alldeles lyrisk, kul! Det kändes som min dag var gjord och att det inte spelade någon roll hur golfen gick, därav avslappnad attityd och bra resultat.

Efter lördagsgolfen borrade Jonas och jag många jättestora hål, med fetaste jordborret, till kommande plank in mot grannen. Plintar sattes på söndagen liksom reglar både kors och tvärs.



Coolt jobb! Jag har borrat, sågat, druckit öl och städat garaget i helgen, en riktigt manlig helg alltså! :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Väldigt manligt....tur att du hann gå in på golf.se och sänka ditt handicap också :))

2011-09-19 @ 18:58:53
Postat av: andre

Vaddå? Har ni en jordborr?! Bra att veta

2011-09-19 @ 21:43:24
Postat av: Anonym

Hyrt min vän... sorry

2011-09-20 @ 08:49:05
Postat av: Lena

Låter helt klart som en bra helg. Tack för tipset med jordborr. Har en liten som jag ärvde efter pappa Hans men den fungerar inte härute i Dalbys steniga jord. Ha det gott! :)

2011-09-21 @ 07:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0