Jag är otrolig!

Idag fick jag ett sms av Sanna där det stod; "Du är helt otrolig!" Jag väljer att tänka positivt så man tackar man tackar!
Upprinnelsen till dessa fina ord?
Jag behövde ett lås till skåpet där jag nu har börjat träna för man måste ha med sig ett eget. Sanna rekommenderade ett kodlås för att slippa ta med en nyckel in i träningslokalen. Klok som en bok tänkte jag, Clas Olsson hade ett lagom stort för 49:- som inhandlades.
Idag tränade jag bodypump för andra gången och efter passet när jag skulle låsa ut mina saker så blev det problem... Vilken blondin rekommenderade en halvblind att köpa ett kodlås??!!

Små dj---a siffror, trångt och dåligt upplyst omklädningsrum! Jag fick helt enkelt be om hjälp... Tjejen som fick koden för att kunna lösa mitt problem sa att det faktiskt var ganska dålig belysning, så det så!
Det Sanna egentligen skrev var; "För fan!!! Du är ju helt jävla otrolig!" Och det lät ju inte riktigt lika positivt... :) 


Kommentarer
Postat av: Andre

Ibland e du bara lagom pinig!

2011-10-03 @ 21:26:28
Postat av: Åsa

Lagom är bra min vän... :)

2011-10-04 @ 07:29:59
Postat av: Lena R

Lagom är aldrig bäst<3

2011-10-04 @ 07:36:36
Postat av: Yvonne

Ålderstecken, dags med glasögon:)

2011-10-04 @ 10:30:37
Postat av: Sanna

Suck.....

2011-10-04 @ 12:51:37
Postat av: Ewa

Hahaha...kunde lika gärna varit jag!!!

Är blind som en fladdermus nuförtiden, vet inte hur ofta jag tagit en flaska i badrummet och bara hoppats att jag tvättar håret i shampoo och inte i WC-anka ;(

2011-10-04 @ 18:55:44
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Åsa

Yvonne: Glasögonen var i tryggt förvar, inlåsta i skåpet!

Ewa; Blir det bra stadga i håret av ankan? Kan i så fall vara värt ett försök...

2011-10-09 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0