Staffanstorp by night!

Pedalens pågar kom till byn och fyllde öltältet till bristningsgränsen! Jag hade sett fram emot denna upplevelse men fann mig ganska snart sittande och undrande över mänskligheten... Dyngraka kärringar i min ålder, barn utan hörselskydd, bebis i Hannas ålder, har folk ingen ansvarskänsla? Det spelades högt och när jag cyklade hem kändes det som om jag hade bomull i öronen. Men ändock var det intressant och trevligt en stund, knuttar som sett sitt bästföredatum, "Kärring cruisers" och "Wollsjö cruisers" och gamla raggare, alla sjöng med i Pågarnas texter. Mest imponerade killen i trettonårsålder som kunde ALLA texter, kul!


Idag inleds själva Bonnamarknaden och Hannah och jag ska köpa ballong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0