Söndag kväll, igen!

Helgen har innefattat lite olika aktiviteter. Vi började lördagen med sovmorgon och var sen aktiva i trädgården några timmar, inte för det syns så mycket men det känns i kroppen!
Sen bar det av mot Hornbach och det blev en blodig historia (kolla Jonas skjorta);

Det är inte någon av oss som skadat sig utan vi upptäckte en granne som gått omkull utanför sin ytterdörr, 94 år tror jag att han är och efter att Jonas lyft upp honom så ledde vi in honom i huset. Den stackars mannen blödde från handen huvudet armbågen och ena knäet. Jag är förundrad över hur han överhuvudtaget tog sig ut med tanke på att han knappast kunde gå med två levande stöd... Sen blodig Jonas i butiken...

Vi fortsatte lördagen med Pirates of the carribian, i 3D! Häftigt! Sen gick vi till Broderstugan och åt fantastigt god mat, trepepparbiff och fläskfilé, gott vin i stora glas;

Sen blev det söndag och morsdag med middag för alla "ungarna" och mor, glada Hannah gillar både sin faster och gröt! Förresten så har den allra första lilla tanden tittat fram!


I morgon kör mor och jag till Landskrona för röntgen, kanske kan vi stanna till för lunch på McDonald eller något, vad säger du om det mor?
 


Kommentarer
Postat av: Andre

God söndagsmiddag och trevligt sällskap dvs, tack för det plus boken som stals(?)

2011-05-30 @ 18:43:32
Postat av: Ewa

Eller så kunde ni ringt mig så kunde jag tagit med er ut på en bara något högre kulinarisk intressant lunch!

2011-05-30 @ 19:25:27
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Sanna

Stal Hannah boken? Fick hon inte nog av när hon läste den med faster? Hon kanske vill att faster kommer och läser med henne igen :)

2011-05-30 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0