En helt vanlig helg

Så har det då varit Eurovision song contest igen och denna gången tittade jag på nästan hela sändningen. En av anledningarna kan vara denna;

Jonas somnade ca 21.10, vet inte om ni ser det men han har fjärrkontrollen i ett bestämt grepp! Nils vaknade lite innan Jonas som sov gott till det var kanske fem länder kvar i röstningen... Sen var det ju läggdags på riktigt.

Jag förstår nog inte det här med musik. I mina ögon och öron är Saade ett litet proffs och det var ganska synd om "flickan" som sjöng efter honom, hon verkade hämtad direkt från flickrummet där hon har mimat framför spegeln några gånger. Och Moldavien??? No comments! Tyvärr tyckte jag inte heller om Azerbadijan som vann, tråkig, tråkig, tråkig... (Förlåt Tess)

Nu är det söndag och jag har klippt häck och dragit upp halveterhöga msakrosor, minst 50 stycken! Funderar på om jag ska göra något mer idag innan hockeyn men tror nog att jag struntar i det. Jonas är och spelar golf, någon som blev överraskad? ;)


Kommentarer
Postat av: Andre

Målning inställd pga väder? Kanske nästa helg, då det ska regna hela veckan..................

2011-05-15 @ 15:02:48
Postat av: Åsa

Så blev det, ska bli bättre på torsdag tror jag...

2011-05-15 @ 19:37:51
Postat av: Ewa

Hahaha, de ser ut att ha det hur gott som helst i soffan!

2011-05-16 @ 19:17:20
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Lena R

Ska leta upp en gammal fjärrkontroll som Jonas kan hålla i handen när han sover:-)

2011-05-16 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0