Bonnamarknad

 Vi var många som umgicks och grillade mm på mors uteplats och det var rörigt, roligt, trevligt! Lena som hade bakat god rabarebepaj och gjort potatissallad fixade och donade. Mor hade bakat kladdkaka och vi åt och vi åt och vi åt... 
Denna donna vägrade sova, det var mycket roligare att kolla alla människor, saker och att umgås med släkten...

Sanna med sin fanclub, Elsa och Bella, som skulle rida häst och åka "kalusell" med  henne!

Hannah fick sin ballong och blev verkligen jätteglad, till en början... sen kom ilskan och frustrationen över att inte få grepp om eländet!

Dagen bjöd också på en gåstol, ett lån av små nästkusiner, och med ens så kunde Hannah "gå"! Glädjen är inte att ta fel på... :)


Jag köpte en plånbok och fina blommiga trätofflor! En bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken trevlig lördag vi fick alla i lördags , jag fick träffa barn barnbarn o barnbarnsbarn mycket härlig dag jag fick hjälp med mat av Lena Åsa Jonas och många hjälptes åt

2011-05-08 @ 17:26:31
Postat av: Andre

Lilla Hannah tackar och bockar, jätteglad för sin ballong men Shaggy höll på att trilla av pinnen när han drog i snöret på natten! Tack också mormor (min) för allt det trevliga!

2011-05-09 @ 21:35:07
Postat av: Lena R

Tack mor (min) för en härlig dag!

2011-05-10 @ 05:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0