Vår?

Nu är det i alla fall vår i krukorna även om termometern bara visar +3!
Pinnarna är till för att hindra "stray cats" att sova i krukorna om ni undrar.



Mor har varit inlagd tre dygn men är nu hemma igen och mår bättre... Hannah har varit superförkyld hela veckan. Det blev till och med ett besök på akuten eftersom hon hade svårt att äta och äcklig hosta det lilla livet. Vi har precis varit och hälsat på henne och hon är mycket bättre även om hon får kraftiga hostattacker stackarn.

Bexon fick följa med mormor till Skrylleskogen och vi hade det jätteskönt, en kul kille att umgås med!



Sanna och jag var på en shoppingrunda igår och Jonas och svågern spelade golf, inga övriga kommentarer om detta, golfrundan alltså!

Nu är det snart måndag igen :( och jag undrar vad ni har gjort i helgen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbat.

2011-03-20 @ 18:50:07
Postat av: Åsa

Tradigt, Tina? Pia? Ewa?

2011-03-20 @ 21:06:29
Postat av: Sanna

Mer spänning att gissa vem som skriver!

2011-03-20 @ 23:15:19
Postat av: Sanna

Förresten så är lilla Hannah bättre idag, hon gömde sig skrattande i fasters famn när hennes pappa lekte med henne. Hon passade även på att dra mig lite i håret och spralla rundor!

2011-03-20 @ 23:18:32
Postat av: Lena Roslund

Hem från tjänsteresa fredag.Träffat min kära mor,trädgårdsarbete,haft besök av barn och barnbarn.

Så en alldeles vanlig och skön helg!

2011-03-21 @ 15:33:16
Postat av: Ewa

Vi fick vårkänslor i lördags och bjöd in grannarna runt i kring på grillad korv & öl. Fasst vi sskippade dansen ;)



Krya på sig till de sjuka.

2011-03-21 @ 17:35:48
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Tina

Jag vet inte varför mitt namn inte kom med igår det var jag som skrev jobbat,jag är inte den bästa på datorer men jag försöker.Hoppas allt är bra med er kram.

2011-03-21 @ 20:15:37
Postat av: Sofie

Tagit hand om en annan hostig unge!



Stackars, stackars Hannah och dumma, dumma förkylningar!

2011-03-21 @ 20:35:23
Postat av: Pigga familjen

Äntligen en i mina ögon friskförklarad liten Hannah som enligt kurvan är lång som ett ösregn och smal som en pinne. Dvs kurvan störtdök efter förkylningsperioden då mat förtäring omöjliggjorts av nästäppa och hosta. Nu slukar hon liter efter liter från mammans behållare och fylls dagligen med div pressade fd. potäter och morötter!! Kanske en ny Maja på gång? Heja Hannah !!!

2011-03-24 @ 20:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0