Hej på er, jag är "mormor" till Bex!


Jag tillbringar mycket tid med denna underbara lopphund och vet vad som är sant och inte. Tyvärr har elaka tungor (fingrar) missbrukat en god mans blogg och använt den till snyft och skitsnack historier gällande Bex. Den bloggen ni har använt är inte till för sådant men det kan däremot denna blogg bli! Så har ni något att tillägga eller kanske att ni undrar över något så har ni kommit alldeles rätt. Kör igång MEN var redo för svar!

Till snälla hjälpsamma George kan jag bara säga tusen gånger förlåt, kunde inte tänka mig denna utveckling... :(


Kommentarer
Postat av: Ewa

Nu blir jag ju extremt fundersam!

Skulle någon ifrågasätta er hundhållning????

ISF kan jag bussa Totten & Bib's på dem....så lär de veta att alla våra hundar har det bättre än bäst!

2011-03-15 @ 23:23:13
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Åsa

Hej vännen! Det handlar mer om en vårdnadstvist, fd husse har (14 månader efter separationen) hört av sig och önskar "ha tillbaka" vovven vilket han och hans mamma anser sig ha rätt till. Allt är under kontroll och du kan lugnt låta Totten och Bib vila... :) Kram

2011-03-16 @ 10:11:35
Postat av: Ewa

Hmmm..Vårdnadstvist! Ska jag ta in dem på samtal? Fel kommun men undantag kan väl göras ;)

Trubbel kompisar; Då ringer ni, mig & Bibbi ;)

2011-03-17 @ 01:21:11
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Sara

Följer George blogg och läste inlägget om lilla Bex. Jag blir så berörd när hundar kommer i kläm. Vad har hänt egentligen? Ursäkta min nyfikenhet men kan inte sluta att tänka på Bex.

2011-03-25 @ 11:54:02
Postat av: Åsa

Bex har definitiv inte kommit i kläm utan har det som vanligt väldigt bra, om inte bättre! Jag vet inte vem du är men lite kort så vill fd husse ha hunden som han bott med 4.5 månader för snart 15 månader sedan och inte har sett sedan dess...

2011-03-25 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0