Så här var min lördag...

Börjar med att tacka för en trevlig studentfest på fredagen, det hade du fixat fint Alexander!
Lördagen inleddes med en massa körande med släp, fram och tillbaka lite överallt med slit och släp, alltså en helt vanlig lördag. Vi var bland annat på Byggmax där min lilla klätterapa försökte hitta raka fina trästolpar till nya staketet.

Sanna som var "utslängd" hemifrån (på grund av klinkat golv) mådde inte så bra och tillbringade dagen hemma hos oss. Kolossalt yr och kräkande var det ju lätt att skylla på bakfylla. När klockan blev 18 och hon inte var ett dugg bättre utan snarare sämre så fattade jag ett beslut;

Jodå, vi körde till akuten där hon fick dropp, röntgade huvudet, träffade neurolog, öronläkare och blev behandlad för lägesyrsel genom "tippning"... Efter en dag i helvetet återkom hon till verkliga livet, fantastiskt vad en duktig doktor kan åstadkomma! Hemma igen kl 01 i natt, helt slut men kunde i alla fall dricka proviva. Tack akuten i Lund!

Måste också lägga till en liten bild på lilla tokan, bara så söt och go´så jag blir alldeles varm i hjärtat;

Vad säger vi om detta tex Tina och Carina som läser men aldrig kommenterar? :)


Kommentarer
Postat av: Lena L

Du har det sötaste barnbarnet i världen, så klart! Hälsa Sanna att hon är inte ensam om att må dåligt efter festen. Fick gå hem och spy och var inte bra på hela lördagen. Och det var inte pga spriten!

Ha en skön söndag. /Lena L

2011-06-12 @ 12:44:11
Postat av: Lena R

Lilla söta toker(Hannah):)

2011-06-12 @ 20:33:50
Postat av: Åsa

Sanna mådde bra hela festen och någon timme efter hon vaknat på morgonen. Yrsel och kräkningar berodde på örontrubbel, något kristalliknande och inte på partyt

2011-06-12 @ 20:47:14
Postat av: Tina

Hon är så söt det lilla trollet(Hannah).Stackars lilla Sanna

vad hon fick betala för en rolig kväll,ge henne en stor kram o hälsa henne att hon får krya på sig.

Kram Tina ja du ser rätt jag skriver till dig du hota ju att lägga ner din sida vad ska jag då läsa om dagarna,så jag förstod läsa=skriva nån rad då och då.

2011-06-12 @ 22:05:19
Postat av: Ewa

Ja su, var man garanterad sådan unge så skulle jag ta en hel flock direkt!

Krya på sig Sanna.

2011-06-13 @ 17:56:05
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Sofie Roslund

Stackars Sanna! Krya på henne!

2011-06-13 @ 19:07:56
Postat av: Carina Lindberg

Hon är helt underbar!!!!

Blev ni glada för allt som vi lämnade på er uppfart???? Sanna blev:))))

2011-06-16 @ 21:28:08
Postat av: Anonym

2011-06-17 @ 19:11:57
Postat av: Åsa

Tror jag säkert att hon blev, Jonas blev dock inte riktigt lika glad... Undrar bara varför så nära garageporten så vi fick flytta allt för att kunna öppna porten och bära in det? Tack i alla fall!

2011-06-18 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0