Jubelidiot?

Nog för att jag är lite irritabel för tillfället men hur kan man/kvinna sätta sig och mata duvor på Södervärn vid rusningstrafik? Jag satt lugnt i solen och väntade på bussen när en person satte sig bredvid och smulade bulle till pippiarna, gulligt! Tolv sekunder senare invaderades området och 22 duvor och 12 måsar kretsade runt huvudet på mig och slogs om maten! För givetvis skulle personen sätta sig på "min" bänk!!


Äckligt, äckligt, äckligt!!
(och ändå kom bara hälften av skadedjuren med på bild!)


Kommentarer
Postat av: Ewa

Men Åsa...små söta pjoddar ;)

2011-06-29 @ 19:27:05
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Ewa

Glömde nämna att jag hatar måsar intensivt efter att ha fått spring gatlopp för dem när de hade ungar, på sista stället jag kockade på. Det var nog de som gjorde mig utbränd ;)

2011-06-29 @ 19:29:13
Postat av: Åsa

Det är säkert måsarnas skuld Ewa... Valpar är söta, kattungar är söta, kalvar är söta men f-n inte måsar och duvor!!

2011-06-29 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0