Snart, snart...

...är det semester men jag vet icke hur jag ska stå ut två dagar till!
Känner mig alldeles precis som nallen nedan och har förberett mina kollegor på att om jag inte är på jobbet kl 8 på morgonen så kommer jag sen när jag har vaknat



Ett litet tillägg så här på kvällskvisten;
Inte blev jag precis piggare av att upptäcka att min cykel var stulen när jag klev av bussen! Tur i oturen att jag nyss fått tillbaka det vrak som stals förra året :(
Så om någon ser en röd/svart Yosemite slängd i en buske eller kanske stående alldeles ensam, olåst och övergiven så kan det var min...


Kommentarer
Postat av: andre

du bör låsa den även om du har brottom på bussen!

2011-07-19 @ 21:51:46
Postat av: Ewa

Precis så känner jag mig med! och jag har 11 arbetsdagar kvar till semestern - suck!



Håller ögonen öppna efter din cykel oifa den skulle tagit sig till Saxtorp.

2011-07-21 @ 19:21:38
URL: http://chili.boerboels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0