Semester!

Nu äntligen är det dags, min semester har börjat! Egentligen är det ganska tokigt att man (jag) under ett helt år längtar och längtar till lediga dagar... Nu är vi i alla fall där och jag ska vara hemma i fyra veckor i sträck! Rekordlänge!
I varje fall så inleddes ledigheten med en golfhelg. Vi körde till Ystad och spelade i lördags, fortsatte till Österlen och tog in på Lilla Vik där vi åt en god middag med gott vin i gott sällskap.

Sen är det så att när tre tokiga tanter intagit en viss mängd vin så kan allt hända! Vi dansade och hade kul halva natten. Dagen efter kom vi på att vi nog hade en barnfamilj som grannar men so what? Vi kommer förmodligen aldrig att träffa dem igen...

Efter spel i storm och hamburgarlunch i golfrestaurangen så körde jag hem oss. I morse när Jonas skulle köra till jobbet kom han in med ett litet förargligt leende och informerade om att det var 13 grader ute... Skadeglädje kanske? 13 grader och han sitter på jobbet, 13 grader och jag kan göra vad f-n jag vill!! Vem skrattar nu? :)

Avslutar med en bild på den vackraste, sittande i sin alldeles egna fåtölj iklädd ny badhandduk:


Kommentarer
Postat av: andre

Jag känner med barnfamiljen, inte lätt med er vägg i vägg!

2011-07-26 @ 01:09:22
Postat av: Åsa

Vuxenpoäng till dig min kära son! :)

2011-07-26 @ 09:21:16
Postat av: Ewa

Jag håller helt med sonen i familjen ;)

Ha en trevlig semester! Min hägrar...

2011-07-26 @ 22:37:26
URL: http://chili.boerboels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0