Ordningen återställd!

Jag körde till Biltema och köpte en ny cykel!


Körde också till Ica Maxi i Toftanäs (bytte bil med Jonas, det var väl ingen som trodde jag skulle få in en cykel i min bil?) där jag gjorde ett fynd, bord och stolar för 299:-, ca tusen i rabatt...



Ska ha möblerna i trädgården sen när vi har en trädgård men än så länge står de i carporten, nära till grannarna som genast kom över och kollade...



Lite tidigare hade grannen testat sin lilla leksak, svårt att tro men den gör 100 knyck vilket han demonstrerade på gatan, nästan...



Idag är det tredje semesterdagen och jag har tagit min tredje morgonpromenad, ca 50 minuter tar det att gå ut till Tirups örtagård och hem!



Nu ska jag ut och lägga mig i solen en stund, sen sysav och kanske att jag cyklar till Hannah. Jonas spelar golftävling tillsammans med Andi , två rundor i Bokskogen och det tar heeela dagen!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Avundsjuk!

Inte nog med att semestern dröjer...

Min chef var sjuk i virus förra veckan och jobbade ändå. Han gick på semester i fredags men lämnad mig att vakta viruset!! Allt lite synd om Ewa men gött att höra att du har det trevligt. Lovar att inte skicka viruset på ditt håll!

2011-07-27 @ 23:00:34
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Åsa

Det är ju bra att du fått viruset INNAN din semester... :)

2011-07-28 @ 09:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0