En dag i solen

Dagen inleddes med bubbelvin i Barsebäck och sedan en godkänd golfrunda med trevliga vänner. Efteråt lunch med fantastisk utsikt över havet!


Under eftermiddagen tillbringade vi några timmar på Sövde flygfält där svärfar Bengt skulle flyga Gyrocopter, en 70-års present. Jag vet inte vad hans söner har i baktanke men en gång fick de honom att hoppa fallskärm...


Ser ni den lilla lilla gula pricken? Det är Bengt... Under en timmes flygning hann de till Staffanstorp och rundade BL-radio två gånger.


Förresten, en sådan här ska jag ha när vi gjort en uteplats, tror det är en Afrikansk lilja, jättestor och fantastiskt fin...


Kommentarer
Postat av: Sofie

På Sövde flygfält har Jim och jag tillbringat en hel del tid i barndomen. Men en sån där flygmaskin har jag aldrig sett!



Afrikansk lilja tror jag mamma har i sin trädgård. Vacker!



2011-07-10 @ 10:39:37
Postat av: Åsa

Mmmm, jag tänkte på det när vi var där Sofie... :)

2011-07-10 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0