Vår?

Nu är denna helg nästan, nästan slut och jag sitter här och undrar var den egentligen tog vägen? Fredagen inleddes med begravning, fint och så sorligt så sorgligt... :(
 Efter det mockade jag lite skit och tog en svinkall hundpromenad, det gjorde som vanligt susen!

Lördagsmorgonen inleddes med golfrea och nya skor inhandlades, de gamla tog slut i Jamaica och fick stanna där. Med 60% rabatt så är det lika bra att shoppa två par. Jag är nu redo och laddad för en golfrunda men var tusan är våren? Jag är sjukt trött på att frysa så fort jag sticker näsan utanför dörren!!!

 

Sen körde vi till Burlöv center trots att jag tidigare i veckan varnat Jonas för just detta eftersom dessa grabbar skulle vara där, bra minne men väääldigt kort;

Parkeringen full till sista plats, lönehelg + EMD= dålig idé!

Nåväl, vi shoppade som tänkt och körde hem för att trotsa den envisa vintern, kolla, kolla!

Grillen rullades ut i carporten och med grillöl i handen och frost i knälederna tillreddes en delikat middag (i minusgrader) som intogs i goda vänners lag, vi tog med maten in till grannarna! Mys med bebis, lek med treåring, mat öl och många skratt senare kunde vi bara ringla tvärs över gatan så var vi hemma. Mycket praktiskt och billigt...

Idag shoppade vi en doppresent till Hannah som vi även var och lämnade till henne redan nu eftersom vi tror och hoppas att hon har nytta av den direkt.

En batteridriven babysittergunga med burr i baken för lite onda magar och hon verkar gilla den! Hannah är inte tjejen som jublar över nyheter och förändringar så hon måste nog prova några gånger innan hon bestämmer sig för om den är bra eller inte men mamma och pappa har kunnat sitta i lugn och ro och äta tillsammans för första gången på länge och det är vi glada för. Lite läskigt är det nog för kolla som hon håller fast sig!

Jag avslutar med att berätta att jag nu officiellt heter Lindberg i efternamn för er som har missat det...
Låt oss ladda för en fantastisk arbetvecka med nya utmaningar!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Pappa kör säkert på 6:ans växel så inte konstigt att hon håller i sig, fina lilla flicka!

2011-02-27 @ 21:23:13
Postat av: Sandra

Hannah älskar sin nya present ! Verkar som att den inte bara e rolig utan jätte bra för magen :)

2011-02-28 @ 10:23:27
Postat av: farmor

Då är vi alla glada! :)

2011-02-28 @ 19:36:19
Postat av: Pappan

Jätte bra, höll dock på att skrämma livet ur mig idag men den storyn tar vi en annan dag!!

2011-02-28 @ 21:37:22
Postat av: Lena Roslund

Visste inte att sådana fanns,ser ut att vara en riktig "Jonaspryl".

Lilla Hannah, detta är bara början...:)

2011-03-01 @ 07:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0