Ljusare tider...

Det har inträffat en förändring, inte bara att fåglarna kvittrar på morgonen utan även att ljuset är på väg tillbaka. Efter att länge ha slääääpat sig fram och tillbaka till jobbet i mörker såg det idag ut såhär kl 17;

 

Det var när den gamle mannen (Tim, inte Jonas!) och jag var på kisserundan efter jobbet idag. Förra veckan klöktes/kräkte han i stort sett dagligen, i söndags morse lät han så illa att jag var redo att åka med honom för akut avlivning. Telefonsamtal med världens bästa veterinär i måndags och vi kom fram till att det nog är dags, omfattande hjärtsvikt brukar inte hålla längre än såhär... Men vad händer? Jo, han har varit mycket bättre och jag har inte hört honom hosta en enda gång så han får hänga med ett tag till!
  


För rättvisans skull får denna glidaren också vara med på bild...


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag tycker katten ser skum ut...

2011-02-10 @ 11:07:51
Postat av: Ewa

Hörrödudu, vilken planet bor du på egentligen? Här är det bäckmörkt! Jag hoppas också verkligen att du inte tar ut Jonas på kisserundor...du kan få lite märkligt rykte på bygden då tänker jag!



Grattis till Tim's tillfrisknande. Hoppas det håller, länge.

2011-02-10 @ 17:47:51
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Åsa

Katten är skum!

Jag befinner mig på planteten Staffanstorp som varmt rekommenderas... Och visst har det hänt att även Jonas fått en lite kisserunda, oftast på väg hem efter en pubrunda ;)

2011-02-11 @ 10:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0