En något udda afton...

Så var då denna afton till ända och den blev så olik alla andra aftnar. Jag hade först en ensam lugn förmiddag med lång frukost och egenvård, raka ben, plocka ögonbyn o.d, medan Jonas spelade golf... :) Inga ytterligare kommentarer om detta!
Körde sen till kyrkogården med rosor och ljus till papsen.
Kalle Anka och co kl 15 hos B&B och efter det blev det julmat. Sen skulle Sanna och jag tillbringa resten av aftonen med mor och det gjorde vi förvisso också men inte riktigt som vi hade tänkt oss... Vi körde till sjukhuset där mor blev röntgad, fick dropp och blev inlagd. Idag väntar ytterligare röntgen och de ska försöka ta reda på varför hon inte kan äta.

Idag ska vi ha lite uppföljande julfirande och då kommer älskade Hannah!
Hannahs julklapp, undrar vad det kan vara i den?

Kommer kanske en uppföljning när den är öppnad...  :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas jag aldrig ALDRIG mer behöver öppna julklappar i bilen på en sjukhusparkering...

2011-12-25 @ 12:01:11
Postat av: Sofie

Jag gissar på ett kök i paketet!

2011-12-26 @ 15:16:07
Postat av: Ewa

En helt egen ponny såklart!!!

2011-12-26 @ 23:14:13
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Åsa

Det kunde mycket väl varit en ponny i paketet men både mamman och pappan protesterar vilt när ponnysar kommer på tal.. Tråkigt!

2011-12-27 @ 12:37:44
Postat av: Pia

Inget kul att tillbringa julafton på sjukhus eller jourläkarcentral, vilket jag har erfarenhet av :)

2011-12-27 @ 20:36:25
Postat av: Åsa

Jag vet icke vad du menar Pia... ;)

2011-12-28 @ 07:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0