Dotter x 4

I helgen hade vi tjejträff på Burlöv center vilket innefattade bland annat fika med fyra döttrar, en dotter, en sondotter och en svärdotter. Saknar ni den fjärde dottern så är det hon som gömmer sig i den lilla magkulan på Sandra.


Det var hur mysigt som helst men sen till höjdpunkten; Hannah och jag kollade in Crazy Christmas showen! Med varmt hjärta och en liten tår av stolthet i ögonvrån kunde jag inte slita blicken från... inte dansarna men Hannah! Jag tror att det var den största upplevelse lilltjejen har varit med om. Hon följde hela showen med glasartad blick, totalt okontaktbar för omgivningen! De små armarna viftade sakta i försök att göra som dansarna, den lilla lilla kroppen hoppade och ryckte i showdans och mellan uppträdena applåderade de små händerna!!
Underbart!


På fotot något störd av faster som tvunget skulle fota henne...
Jag vill göra det en gång till! När har du tid Hannah?


Kommentarer
Postat av: Sofie Roslund

2011-12-22 @ 19:27:08
Postat av: Sofie Roslund

(oj, var lite snabb på "enter" först...)



Vilket härligt gäng! På den undre bilden är Hannah en KOPIA av André!

2011-12-22 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0