Skillinge

Nu har vi varit på vår årliga tripp till Skillinge och det går inte att med ord beskriva hur fint där är så ni får lite foton....

Utsikt över hamnen från uteplatsen;


Utsikt från "vårt" sovrum;


Stilstudie i fönsterkarm;


Bara så fint!


God mat och gott vin med mor, Lena, Pia, Andi och så vi då...

Sanna fyllde år igår och hade kräftskiva i tält i sin trädgård, tydligen livat. Tack för tältet Björn! Nu finns det på sysav...

I morgon börjar verkligheten när jag återvänder till jobbet och jag längtar INTE!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Fint:)

2011-08-23 @ 08:23:52
Postat av: Ringblomman

Det ser så inbjudande ut. Hoppas mor Gunn hade en härlig helg där. Ni också. Ni är så värda det efter allt slit med huset. Hur var första jobbeveckan??? Kram/L

2011-08-26 @ 18:56:59
Postat av: Åsa

Urtrist! Har tröstat mig med festivalsmat dagligen... :) själv då?

2011-08-26 @ 20:34:40
Postat av: Ewa

Tänkte att du också kunde behöva lite sömnlösa nätter framöver...

Puppisar på väg hos Tottes uppfödare när som helst! http://www.boelsplaas.dk/webcam.html

2011-08-29 @ 01:08:54
URL: http://chili.boerboels.se
Postat av: Åsa

Så, lagom många kommentarer nu Ewa? Tack för tipset som jag följer med spänning! Undrar vad chefen säger om det... ;)

2011-08-30 @ 08:04:10
Postat av: andre

Inget nytt på bjärev?

2011-08-30 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0