Lördagsaktiviteter

Partävling i golf på Assartorps golfbana sponsrad av City Gross och vinst var gång! Alla deltagare får pris och inga dåliga priser, vi pratar inte om prisbord utan om prisrum! Hela uterummet vid resstaurengen fylldes med fantastiska priser. 144 deltagande personer.... En populär tävling, kan det bero på priserna? Jonas och jag kom på plats 19 av 72 par, ett absolut godkänt resultat. Förutom det så hade jag den längsta driven av damerna och belönades rikligt för detta! Här ser ni våra samlade priser;

Jag har inte riktigt koll på allt men vi fick i alla fall två parasoll, parasollfot, tre paraplyer, damstrumpor, herrstrumpor, brassestol, hängmatta, smasonitebag, isskrapor, pennor, sparbössor, grillolja, kälke massor av chokladbollar, grillredskap i väska, grytlapp, grillhandske, mössa, halsduk och säkert något jag glömt, det mesta för min lååånga drive! All heder åt CityGross och Gunnar!
Denna fina blomma fick jag också;

Fatta att tävlingen drar massor av deltagare!

Kräftskiva i gatan på kvällen med enorm uppslutning, alla kom! Jonas satte i sig två kilo kräftor så när som på fyra små krabater som icke fick plats i hans mage. Till detta vitlöksbröd och majonnäs, nubbe och öl...
 
Småfolket fick parkera utanför;


Jag glömde, polisen kom också på vår kräftskiva, oinbjudna... Detta efter att en av grannarna tyckte att det var så trevligt att vi skulle ha fyrverkeri! Det tog ca sju raketer innan byns sheriff dök upp! :) 

Idag finns bara en punkt på agendan, köra mor och hennes kompis till bingo i Dalby...


Kommentarer
Postat av: Sanna

En kälke till DIG? Hur tänkte dom?!?!

2011-08-08 @ 06:57:51
Postat av: Lena

Oj vad duktiga ni är på golf. Vilka priser! Superhäftigt! Det var ingen illa placering må jag säga. Ser kul ut på kräftskivan också. Kul med granngemenskap.Ha en bra dag!/L

2011-08-08 @ 09:00:40
Postat av: Åsa

Sanna, Gunnar på CG vet inte allt...

2011-08-08 @ 19:58:37
Postat av: Lena R

Du bröt väl bara den ena foten?:)

2011-08-08 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0